מהו מעקב דואר אלקטרוני חכם?
מעקב בדואר אלקטרוני חכם הוא תהליך של איסוף נתונים על האופן שבו נמענים מקיימים אינטראקציה עם האימיילים שאתם שולחים מתוך המערכת
מדוע מומלץ להשתמש במעקב בדואר אלקטרוני חכם?
ישנן מספר סיבות מדוע אולי תרצו להשתמש במעקב בדואר אלקטרוני חכם. לדוגמה, מעקב יכול לעזור לכם:
למדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום שלך לשיווק בדוא”ל
על ידי מעקב אחר אופן האינטראקציה של הנמענים עם הדוא”ל שלך, תוכלו לקבל הבנה טובה יותר של מה עובד ומה לא. מידע זה יכול לעזור לכם לשפר את מסעות הפרסום שלכם בשיווק בדוא”ל ולהשיג תוצאות טובות יותר
התאם אישית את המיילים שלך
אתם יכולים להשתמש בנתוני מעקב כדי להתאים אישית את הדוא”ל שלך לנמענים. לדוגמה, תוכלו לשלוח מיילים שונים לנמענים על סמך מיקומם, תחומי העניין או היסטוריית הרכישות שלהם בעבר
שיפור יכולות המסירה בפועל
נתוני מעקב יכולים לעזור לכם לזהות ולתקן בעיות מסירה שאולי אתם נתקלים בהן. לדוגמה, אם אתם רואה שהרבה מהודעות הדוא”ל שלך מסומנות כדואר זבל, תוכל להשתמש בנתוני מעקב כדי לזהות את הבעיה ולתקן אותה
מבוא
מעקב חכם לדואר אלקטרוני הוא תכונה רבת עוצמה המאפשרת לך לעקוב ולנתח את הביצועים של הדיוורים השונים הנשלחים מתוך חשבונכם בPeach
באמצעות מעקב חכם של פלטפורמת Peach תוכלו לצפות בנתונים שונים (פירוט להלן) על דיוורים במייל שאתם שולחים: שיעורי הפתיחה, שיעורי הקלקות ומדדי מעורבות נוספים.
על ידי מעקב אחר מדדים שונים ואינטראקציות עם משתמשים, תוכלו לקבל תובנות חשובות לגבי האפקטיביות של המיילים שתאם שולחים, לשפר את המעורבות ולייעל את אסטרטגיית הדיוור ולבצע אופטימיזציה של דיוורים עתידיים לקבלת תוצאות אפילו עוד יותר טובות!
מדריך זה יסביר על המעקב החכם לדואר אלקטרוני ויספק הוראות שלב אחר שלב כיצד להשתמש בו ביעילות.
מעקב אחר מסירה
עקבו אחר אחוז האימיילים שנמסרו בהצלחה לתיבות הדואר הנכנס של הנמענים
מעקב פתיחת מיילים
עקבו אחר מספר ואחוז הנמענים שפותחים את המיילים שלך
מעקב אחר קליקים
מדדו את שיעורי ההקלקה על קישורים וכפתורים בהודעות האימייל שלכם
מעקב אחר ביטול הרשמה
עקבו אחר מספר הנמענים שביטלו את המנוי מרשימת התפוצה שלכם
טיפ מPeach. סקרו באופן קבוע דוחות מעקב שמסופקים על ידי פלטפורמת השיווק שלך בדוא”ל
נתח שיעורי פתיחה, שיעורי קליקים ודפוסי מעורבות כדי לזהות מגמות ותובנות.
השתמשו בבדיקת A/B כדי להתנסות עם רכיבי דוא”ל שונים ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך על סמך הנתונים במעקב.
שיקלו לערוך שינויים בתוכן ובעיצוב של הדוא”ל על סמך שיעורי פתיחה וקליקים כדי לשפר את המעורבות.
פלחו את רשימות הדוא”ל שלכם על סמך נתוני מעקב כדי לספק תוכן ממוקד ומותאם יותר.
נסו שורות נושא שונות, תבניות דוא”ל ולחצני קריאה לפעולה כדי לשפר את הביצועים.
