מדריך למשתמש זה יספק סקירה כללית של פרמטרי המעקב השונים המשמשים במסע פרסום בדוא”ל. כל פרמטר מייצג מדד ספציפי הקשור לביצועים ולמעורבות של מסע הדוא”ל שלך. על ידי הבנת הפרמטרים הללו, תוכל לקבל תובנות לגבי היעילות של מאמצי השיווק שלך בדוא”ל. להלן ההסברים של כל פרמטר, ולאחר מכן מספרים לדוגמה להמחשה
מדד זה מציין את המספר הכולל של הודעות הדוא”ל שנשלחו בהצלחה מהחשבון שלכם
דוגמה: 52,825 מיילים נשלחו בהצלחה
מדד זה מציין את מספר הנמענים שפתחו את האימייל שנשלח באופן ייחודי (Uniqe) כך שכל משתמש ייספר פעם אחת, גם אם פתח יותר מפעם אחת את המייל
דוגמה: 41,263 נמענים פתחו את המייל
מדד זה מייצג את הספירה המצטברת של פתיחת האימייל שנשלח, כולל פתיחות מרובות על ידי אותו נמען
דוגמה: הספירה הכוללת של כל הדוא”ל שנפתח הוא 47,951
מדד זה מחשב את אחוז הנמענים שפתחו את הדוא”ל שנשלח מתוך סך כל הדוא”ל שנשלחו בקמפיין זה
דוגמה: אחוז פתיחת המייל הוא 78.1%
מדד זה מתייחס למספר הנמענים שחזרו לדוא”ל שלך לצורך התקשרויות נוספות, כגון לחיצה על קישורים או ביצוע פעולות רצויות
דוגמה: 1,052 נמענים כתובת המייל ביצע חזרה אוטומטית. חזרה יכול להיגרם ממספר סיבות (כגון: כתובת מייל לא נכונה, תיבת המייל של הנמען מלאה)
מדד זה מציין את מספר הנמענים שביטלו את המנוי שלהם לאחר קבלת המייל. ביטול המנוי מתבצע באמצעות לחיצה על הסרה שנמצאת בגוף המייל
דוגמה: 83 נמענים ביטלו את המנוי שלהם
מדד זה מציין את מספר הנמענים שסימנו את האימייל שנשלח כדואר זבל
דוגמה: 7 נמענים דיווחו על האימייל כדואר זבל
טיפ מPeach. באמצעות ניטור של מדדים אלו, תוכלו להעריך את הביצועים של מסע הדיוור שלכם בדוא”ל, למדוד רמות מעורבות ולקבל החלטות מושכלות כדי לייעל את אסטרטגיית השיווק שלכם להמשך. ניתוח המספרים והמגמות הללו יכול לעזור לכם לחדד את התוכן שלכם, למקד לפלחים ספציפיים ולשפר את הביצועים הכוללים של מסע הפרסום שלכם.
זכרו, המספרים והאחוזים בפועל ישתנו בהתאם למסע דיוור הדוא”ל ולקהל הספציפיים שלכם. השתמשו בפרמטרי מעקב אלה כמדריך להערכת האפקטיביות של קמפיין הדיוור בדוא”ל ולהניע שיפור מתמיד.
ניווט: ראשי >> דיוורים והודעות >> מערכי דיוור